Thursday, October 20, 2016

Geld Trading Opleiding - Chris Lori Kursus Review

Geld Trading Opleiding Chris Lori Kursus Review 10 Maart 2010 deur Hugh Kimura Dié resensie is 'n lang tyd kom, maar vandag is ek die hersiening van Chris Loris Pro Trader Volledige FX Kursus. Ek het gehoor van hierdie kursus 'n paar jaar gelede by 'n vriend en het besluit om dit op te tel. Ek het net begin deur te sê dat dit een van die beste valuta handel opleiding programme wat ek ooit deurgemaak het. Daar is 'n ton van die video's aan elke onderrig punt te illustreer en daarom is dit baie maklik om te volg saam. As jy nuut is tot forex is, dan is die eerste paar CD's is 'n goeie inleiding tot forex. Chris gaan oor pitte, hefboom, roll, basiese dinge soos dat. Vir my was dit al hersiening sodat ek vinnig aangestuur deur diegene skywe. Dan rondom die derde CD, dinge begin nou regtig interessant raak. Chris primêre metode van handeldryf prys aksie genoem. Waar kan jy hierdie Meta Trader aanwyser kry? Jammer, hierdie is nie 'n aanduiding, maar na my mening is dit 'n duisend keer meer nuttig. Prys aksie is die studie van hoe prys reageer op verskillende prysvlakke soos trendlines, ondersteuning en weerstand, Fibonacci-vlakke en ander belangrike vlakke. Tot daardie stadium, het ek gedink ek het geweet dat alles oor ondersteuning en weerstand, maar ek was baie verkeerd. Wie is Chris Lori en hoekom moet jy sy valuta handel opleiding? Laat my 'n stap terug te neem hier. Jy is waarskynlik wonder wat hierdie man Chris Lori is. Hier is 'n aanhaling uit sy webwerf: Chris Lori is 'n geregistreerde CTA en fondsbestuurder vir Seaview Capital Inc waar hy fondse bestuur namens private en institusionele kliënte wêreldwyd. Chris bied private raadgewende dienste aan individue en instansies wat hul portefeulje verband hou met die buitelandse valutareserwes en risiko te diversifiseer. Hy bestuur ook 'n geldeenheid fonds vir kliënte bespreek in Londen en Singapoer. Vorige om sy loopbaan as 'n fondsbestuurder, Chris meegeding in vier Olimpiese Winterspele en het die gesogte Algehele Wêreldbeker-toernooi in die sport van bobslee. Chris beloop nege Crystal Globes vir Algehele Wêreldbeker-eindstryd punteleer en opgehoopte twee en twintig Wêreldbeker Medaljes tydens 'n uitstaande Bobsleeën loopbaan. Chris was 'n model atleet in Kanada waar sy sukses het hom status celebrity en hoë aanvraag vir optredes en endossemente. Wil jy leer van iemand wat didnt eintlik handel vir 'n lewe? Nee, ek hoop nie! Voordat ek begin lees 'n boek oor forex, het ek altyd flip om die agterblad. Hoekom? Omdat ek lees die biografie van die skrywer voor enigiets anders. As hulle sê dat hulle 'n ontleder, joernalis of TV-persoonlikheid, het ek die boek terug. Ek kyk net vir mense wat eintlik professioneel verhandel. Dieselfde geld vir die valuta handel opleiding kursusse. As die onderwyser werklik verhandel vir 'n lewe, dan sal jy gewoonlik leer ten minste een of twee nuttige wenke om jou handel te verbeter. Openbaarmaking: Hierdie pos bevat affiliate skakels en ek maak 'n klein kommissie as jy koop deur middel van hierdie skakels. Dit help om hierdie blog gaan en jou nie kos niks ekstra. Ek bevorder hierdie kursus nie omdat ek glo in it8230; tydperk. 'N rykdom van inligting In die geval van Chris natuurlik egter geleer ek 'n ton van waardevolle inligting. Dit was een van die baie min kere dat ek 'n metode bestudeer en so gou as ek klaar is, het ek begin om patrone te sien in die kaarte wat ek nog nooit vantevore gesien. Logiese vlakke, wat handel reekse. fraktale, ondersteuning en weerstand skielik verskyn en as ek terug kyk op die verlies van ambagte wat ek gedoen het in die verlede, het ek begin om my foute te sien. Ek weet dit klink soos 'n klomp van Mumbo Jumbo, maar jy eintlik moet dit beleef om dit te glo. Sodra jy verstaan ​​hoe prysbewegings, word dit soveel makliker om te sê as jy moet bly in 'n ambag of uitklim. Ek gebruik dit met ander metodes en in ander markte Selfs as ek met 'n bepaalde tegniek wat ek geleer het uit 'n ander handelaar, dit kom alles neer op prys aksie vir my sê as ek dit moet suig of borgtog. Dit klink gek, maar baie keer die mark sal 8220; tip sy hand8221; en prys aksie sal jy wenke oor wat volgende gaan gebeur gee. Natuurlik, dit is nie 'n heilige graal op enige manier, is niks, maar ek glo dat dit een van die belangrikste instrumente in 'n handelaars toolbox. Trouens, sou ek raai dat alle valuta handelaars neem hierdie kursus eerste omdat die prys aksie is die fondament van 'n goeie saak. Prys aksie het ook gehelp om my in die aandelemark. Sedert die aandelemark verslae volume getalle, die kombinasie van volume met die prys aksie gee 'n goeie beeld van wat die voorraad volgende sal doen. Weereens, daar is geen waarborg nie, maar dit verhoog my kans. Niks is perfek en die kursus is geen uitsondering nie. As daar 'n swakheid in hierdie kursus, is dit dat daar net soveel inligting dat dit oorweldigend mag wees wanneer jy begin. Moenie my verkeerd verstaan ​​nie, Chris is 'n goeie onderwyser. Hy praat duidelik en goed te verduidelik ingewikkelde konsepte sodat almal kan 'n mens verstaan. Maar net die feit dat daar so baie lesse beskikbaar mag sommige mense te ontmoedig. My voorstel sou wees om elke les kyk weekliks 'n paar keer totdat jy die konsepte verstaan ​​voordat jy aanbeweeg na die volgende een. Moenie voel asof jy dit alles op een slag te verteer. Daarbenewens Chris sluit twee maande vry in sy Pro Handelaars Club (PTC) analise van die mark diens wanneer jy hierdie kursus te koop. Dit is 2-3 keer 'n week waar jy letterlik kan waak oor Chris skouer om te sien hoe hy handel die mark gedoen. Die PTC webwerf het 'n argief afdeling waar jy video's kan kyk uit die afgelope jare om te sien hoe sy ontleding eintlik uitgewerk. Daar is letterlik honderde ure van opnames tot jou beskikking. Dit is van onskatbare waarde vir sy valuta handel opleiding pakket, maar kan ook bydra tot 'n gevoel van oorweldig. Ten einde die meeste uit van die Pro Handelaars Club video's te kry, sou ek raai kyk na die eerste 3 CD's voor selfs aan te meld by die PTC site. Hierdie CD sal jy die minimum kennis wat nodig is te gee om te begin om te leer uit sy video's. Afsluiting Ten slotte, as 'n persoon wat eintlik deur hierdie kursus gegaan het en ingeskryf is by Pro Handelaars Club vir 'n jaar, ek stel voor heelhartig hierdie kursus en enige van sy valuta handel opleiding. Daarbenewens het ek eintlik gekontak Chris persoonlik 'n paar keer en hy het altyd gereageer in 'n tydige wyse en was baie behulpsaam. Dit dui aan dat hy staan ​​ook agter sy produk. Dit is 'n kursus wat ek glo is regtig baie meer as wat dit kos moeite werd. Vir meer inligting, kliek hier om dit te sien.


No comments:

Post a Comment